Questionable Handmoves
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Questionable Handmoves

Game Community
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Wil jij columnist worden bij de Middelrode Courant? Klik hier!

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Kalez
Veteran
Veteran
Kalez


Number of posts : 572
Age : 32
Woonplaats : M'rode
Registration date : 2008-10-31

Wil jij columnist worden bij de Middelrode Courant? Klik hier! Empty
PostSubject: Wil jij columnist worden bij de Middelrode Courant? Klik hier!   Wil jij columnist worden bij de Middelrode Courant? Klik hier! EmptySun 05 Jul 2009, 22:48

Heb jij een mening over alles in de wereld, zoals PimPamPet, Jack Nicholson, seks, paranormale verschijnselen, literatuur, Formule 1, politiek, alcohol, en die worstjes die ze bij de slager altijd aan je meegaven toen je nog klein was?
Kun jij goed schrijven, en huilen, lachen, schreeuwen of filosoferen andere mensen van je geschreven woorden, zinnen en alinea's?
Ben jij lid van dit geweldige forum?
Wil jij een stukje roem bemachtigen d.m.v. enkel je ongezouten mening te geven?

Hier een uitleg hoe het werkt:

1. Je schrijft een stukje tekst. ZONDER spelfouten en MET af en toe een komma of punt (behalve als het betrekking heeft tot het onderwerp van je stukje). Met minstens 100 woorden, en maximaal 600 woorden.
2. Dit stukje verstuur je naar het e-mailadres van de redactie. (Jawel, dit e-mailadres ken je wel!)
3. Je wacht geduldig af tot de hoofdredacteur vind dat hij genoeg kandidaten heeft.
4. De hoofdredacteur bepaalt wie er door is naar de 'volgende ronde'. Er is een 'volgende ronde', omdat sommige mensen soms hun dag niet hebben en dan minder presteren. Op deze manier maken ze dan nog steeds 'een beetje' kans. Je column wordt gepubliceerd in de Middelrode Courant als je de eerste ronde overleeft. Plusminus 50% gaat door bij de eerste ronde.
5a. Je wint. Gefeliciteerd.
5b. Je verliest. Ook gefeliciteerd.
Back to top Go down
Mr. J. Woher
Veteran
Veteran
Mr. J. Woher


Number of posts : 543
Age : 32
Woonplaats : Schijndel
Registration date : 2008-12-17

Wil jij columnist worden bij de Middelrode Courant? Klik hier! Empty
PostSubject: Re: Wil jij columnist worden bij de Middelrode Courant? Klik hier!   Wil jij columnist worden bij de Middelrode Courant? Klik hier! EmptyMon 06 Jul 2009, 08:56

Leuk dat je ons de mogelijkheid geeft om ook een bijdrage te leveren aan de Middelrode Courant, maar wat zijn de verdere voorwaarden voor wanneer je columnist bent? Ben je dan genoodzaakt per verstreken periode ook daadwerkelijk een artikel te schrijven? Want ik denk persoonlijk dat ik hier niet echt toe in staat ben met mijn gebrek aan inspiratie voor het schrijven van zulke fantastische, nieuwsrijke stukjes...
Ik zou graag deel uit maken van dit geweldig verschijnsel, maar denk dan ook niet dat ik er geschikt voor ben.
Back to top Go down
http://digyourowngrave.com
Babalasky
Ultime Forum Member
Ultime Forum Member
Babalasky


Number of posts : 1024
Age : 32
Woonplaats : Schijndel
Registration date : 2008-10-28

Wil jij columnist worden bij de Middelrode Courant? Klik hier! Empty
PostSubject: Re: Wil jij columnist worden bij de Middelrode Courant? Klik hier!   Wil jij columnist worden bij de Middelrode Courant? Klik hier! EmptyMon 06 Jul 2009, 09:48

Mij gaat dit niet lukken, zonder spel fouten Mad
Back to top Go down
BloodR4ven
Site Admin / #1 Poster
Site Admin / #1 Poster
BloodR4ven


Number of posts : 2354
Age : 31
Woonplaats : Sint Oedenrode
Registration date : 2008-10-28

Wil jij columnist worden bij de Middelrode Courant? Klik hier! Empty
PostSubject: Re: Wil jij columnist worden bij de Middelrode Courant? Klik hier!   Wil jij columnist worden bij de Middelrode Courant? Klik hier! EmptyMon 06 Jul 2009, 15:23

geen tijd, heel dag gewerkt, en nou weer werken, latah!
Back to top Go down
Sponsored content





Wil jij columnist worden bij de Middelrode Courant? Klik hier! Empty
PostSubject: Re: Wil jij columnist worden bij de Middelrode Courant? Klik hier!   Wil jij columnist worden bij de Middelrode Courant? Klik hier! Empty

Back to top Go down
 
Wil jij columnist worden bij de Middelrode Courant? Klik hier!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» De Middelrode Courant: Het Laatste Nieuws
» Vette liedjes die verpest worden door hardcore/hardstyle en die andere meuk

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Questionable Handmoves :: News-
Jump to: